مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-12سياسي

بزرگداشت شهید فخری زاده و آیت الله یزدی در دهلی نو


مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده و آیت الله محمد یزدی با همکاری مشترک رایزنی فرهنگی ایران در دهلی نو و دفتر نمایندگی ولی فقیه در هند برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده و آیت الله محمد یزدی با همکاری مشترک رایزنی فرهنگی ایران در دهلی نو و دفتر نمایندگی ولی فقیه در هند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناست شهادت محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران و ارتحال عالم مجاهد آیت الله محمد یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری، مراسم بزرگداشتی با همکاری مشترک رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و دفتر نمایندگی ولی فقیه در هند برگزار شد.

در این مراسم که چگنی، سفیر کشورمان در دهلی نو، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور، نماینده ولی فقیه در هند، محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی کشورمان، اعضاء سفارت و رایزنی فرهنگی و جمعی از ایرانیان مقیم حضور داشتند، حجت الاسلام علیزاده موسوی ضمن تشریح شخصیت و خدمات شهید فخری زاده و آیت الله یزدی به تبیین فلسفه مرگ و زندگی در اندیشه قرآنی پرداخت.

وی در سخنان خود، شهادت را رویشی دوباره از حیات معنوی خواند که آثار و برکات آن در احیاء معنویت و باورهای قلبی جامعه نیز نمایان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهید فخری زاده و آیت الله یزدی در دهلی نو

بزرگداشت شهید فخری زاده و آیت الله یزدی در دهلی نو