مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:402020-12-12سياسي

مقابله با تهدیدات فرهنگی کشور با موشک گردشگری


در حالی ناامیدی بر صنعت گردشگری کشورمان حاکم شده که فعالان گردشگری یزد با چنته ای از پیشنهادات به استقبال پسا کرونا رفته و تعامل و حمایت مسئولان برای تحقق آنها خواستار هستند.

- ایسنا/یزد در حالی ناامیدی بر صنعت گردشگری کشورمان حاکم شده که فعالان گردشگری یزد با چنته ای از پیشنهادات به استقبال پسا کرونا رفته و تعامل و حمایت مسئولان برای تحقق آنها خواستار هستند.

گردشگری پسا کرونا که برای همه دنیا در حال برنامه ریزی است، در ایران هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و نه تنها برای آینده آن به معنای واقعی اقدامی نشده بلکه اغلب مسئولان نگاهی ناامیدانه به این صنعت دارند و به نظر آینده آن را تمام شده می دانند.

این نگاه ناامیدانه که شاید بیشتر از نوع حمایت مسئولان در دوران کرونا قابل مشاهده باشد، موضوعی است که هزاران شغل و اقتصاد وابسته به این صنعت را در کشورمان به مخاطره می اندازد؛ هر چند که در همین دوران کرونا نیز بخش قابل توجهی از نیروهای متخصص در این صنعت ریزش داشته و زیرساخت های مربوطه دچار آسیب شده است.

اصغرآقا نبیل رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان یزد با تایید آسیب جدی کرونا به صنعت گردشگری کشور، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا تاکید می کند: باید کرونا را فرصتی مغتنم برای رونق و احیای این صنعت در نظر بگیریم و از این فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با تهدیدات فرهنگی کشور با موشک گردشگری

مقابله با تهدیدات فرهنگی کشور با موشک گردشگری