مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:452020-12-12سياسي

چه کسی اردوغان را گستاخ کرد؟


ما با این قدمت فرهنگی، چه شد آنقدر در توهم سفر به ترکیه و خرید از استانبول غرق شدیم که رییس جمهور ترکیه به خود اجازه می دهد تکه ای از ایران اسلامی را به کشوری دیگر ببخشد و به خیال خام خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگ عمومی خبرگزاری فارس، اردوغان در مراسم رژه پیروزی جمهوری آذربایجان در جنگ قره باغ با قرائت یک بیت شعر با مضامین تجزیه طلبانه حواشی بسیاری ایجاد کرد؛ تا جایی که سفیر ترکیه در ایران فرا خوانده شد.

فارغ از اینکه هدف رییس جمهور ترکیه برای قرائت این بیت شعر با عنوان رود ارس چه بوده و با چه رویکردی این اقدام صورت گرفته، باید به سبک زندگی خود رجوع کنیم و اینکه اصلا چرا ما به جای حمایت از تولید ملی و کالای داخلی تا این اندازه به فکر سفر به ترکیه و گشت و گذار در میدان تقسیم و حراجی های استانبول و حتی خرید از برندهای ترکیه هستیم.

یا اینکه چه شد ایرانیان در سال های اخیر صدرنشین سرمایه گذاری و خرید مسکن در ترکیه شدند و آنقدر در این کشور غرق شدیم که رییس جمهور ترکیه به خود اجازه می دهد تکه ای از ایران اسلامی را به کشوری دیگر ببخشد و مردم غیور آذری زبان را به اصطلاح جذب خود کند؟ از طرفی هم رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود به قدرت رسانه ای ایران و اثرگذاری سینما اشاره کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی اردوغان را گستاخ کرد؟

چه کسی اردوغان را گستاخ کرد؟