مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-12اجتماعي

تهیه و تولید 296 فیلم آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی در کردستان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از تهیه و تولید 296 فیلم آموزشی و 12 جلد درسنامه برای دانش آموزان دوره ابتدایی استان خبر داد.

- صدیقه عبداللهی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با انتشار ویروس منحوس مجرب و سرگروه های آموزشی استان تهیه، تولید و برای استفاده دانش آموزان در اختیار واحدهای اداری و آموزشی استان تا پایان آذر ماه قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از تهیه و تولید 12 جلد درسنامه 6 پایه دوره ابتدایی بر اساس بودجه بندی 6 ماهه اول کتب درسی مربوط به فصل پاییز و زمستان توسط همکاران گروه های آموزشی استان و معلمان توانمند و مجرب خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در فصل تابستان درس نامه هاوین به منظور تعمیق و تثبیت فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان شش پایه ابتدایی استان تهیه و تولید و در 75 هزار نسخه چاپ و بین دانش آموزان توزیع شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان  یادآور شد: تعداد 45 هزار نسخه درس نامه در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری تهیه و بین دانش آموزان دوره ابتدایی با اولویت مناطق روستایی و حاشیه شهر توزیع شده است.

عبداللهی گفت: محتوای الکترونیکی کامل دروس 6 پایه دوره ابتدایی بارگذاری شده در شبکه شاد توسط استان برای استفاده دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و تولید 296 فیلم آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی در کردستان

تهیه و تولید 296 فیلم آموزشی برای دانش آموزان ابتدایی در کردستان