مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-12سياسي

پیشرفت های موشکی نیروهای مسلح ایران بزرگترین نگرانی دشمن است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز پیشرفت های موشکی و پهبادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین نگرانی های دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در جمع اعضای شورای دانش و پژوهش نیروهای مسلح استان با بیان اینکه در عالم تکوین مسئله علم، تعلیم و پژوهش از فطریاتی بوده که خداوند انسان را بر آن اساس آفریده است، افزود: علم در عالم تشریح که دین است، از جمله واجبات شمرده شده است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه انسان آگاه متناسب با سطح آگاهی اش به لحاظ ایمانی رشد می کند، افزود: رشد مقام علمی یکی از خواسته های پیشوایان معصوم بوده و در هر فرصتی که فشار دنیا پرستان سیاسی کم شده، نور علم از بیت آنان دنیا را فرا گرفته است.

وی علم را مایه قدرت دانست و بیان کرد: اروپایی ها از دیرباز در سراسر جهان سعی کردند علم را در حصر خود قرار دهند و غربی ها هم استقلال علمی دیگر کشورها را قبول نمی کنند.

دشمن به دنبال حذف دانشمندان است نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ترور شهید فخری زاده بیان کرد: دشمن با ترور دانشمندانی مانند شهید علامه مطهری، شهید فخری زاده و شهید چمران ها می خواهد به هر بهانه ای جوامع را درگیر کند و دانشمندان آنان را از میان بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های موشکی نیروهای مسلح ایران بزرگترین نگرانی دشمن است

پیشرفت های موشکی نیروهای مسلح ایران بزرگترین نگرانی دشمن است