مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 11:252020-12-12اقتصادي

توزیع 900 هزار لیتر نفت بین عشایر فارس


از اوایل مهرماه امسال تاکنون بیش از 900 هزار لیتر نفت سفید و بیش از30 هزار سیلندر گاز مایع بین خانوارهای عشایری توزیع شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور عشایر فارس گفت: از اوایل مهرماه امسال تاکنون بیش از 900 هزار لیتر نفت سفید و بیش از30 هزار سیلندر گاز مایع بین خانوارهای عشایری توزیع شده است.

روح الله بهرامی شنبه 22 آذر به خبرنگاران گفت: یکی از خدمات ارائه شده به عشایر، ثبت نام و توزیع نفت سفید و سیلندرهای گاز مایع از طریق سامانه الکترونیکی و به شکل غیرحضوری بوده است.

او اضافه کرد: 10 هزار و پانصد خانوار عشایری در استان فارس برای دریافت سهمیه نفت و گاز مایع از طریق سامانه الکترونیکی پیش بینی شده ثبت نام کرده و از این خدمات بهره مند شده اند.

مدیرکل امور عشایر فارس با بیان اینکه سرمایه های ملی از ارزش بالایی برخوردار است، افزود: برای جلوگیری از آتش سوزی مراتع و تامین نیازهای عشایر، توزیع سوخت در 32 جایگاه با عاملیت شرکت تعاونی توزیع نفت سفید و سیلندر گاز در مناطق عشایری استان انجام می شود.

بهرامی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح توزیع عادلانه و نظام مند کردن فرایند عرضه سوخت به عشایر واقعی، تسریع در امر سوخت رسانی و جلوگیری از تخریب مراتع و خدمات بیشتر به جامعه مولد عشایری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 900 هزار لیتر نفت بین عشایر فارس

توزیع 900 هزار لیتر نفت بین عشایر فارس