مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-12ورزشي

درگذشت یک کوهنورد بر اثر ریزش بهمن در ارتفاعات گلمکان


رییس هیات کوهنوردی خراسان رضوی گفت: روز گذشته یک گروه کوهنوردی 5 نفره به ارتفاعات گلمکان صعود کردند که یک نفر از آنان در مسیر بازگشت در پی وقوع بهمن جان خود را از دست داد.

- درگذشت یک کوهنورد بر اثر ریزش بهمن در ارتفاعات "گلمکان" ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات کوهنوردی خراسان رضوی گفت: روز گذشته یک گروه کوهنوردی 5 نفره به ارتفاعات گلمکان صعود کردند که یک نفر از آنان در مسیر بازگشت در پی وقوع بهمن جان خود را از دست داد.

احمد زحمتکش در گفت وگو با ایسنا با اعلام خبر فوت یک کوهنورد به علت وقوع بهمن اظهار کرد: روز گذشته یک گروه کوهنوردی 5 نفره که از باشگاه های رسمی هیات کوهنوردی خراسان رضوی نبوده و به صورت خودجوش فعالیت می کردند، به ارتفاعات چشمه سبز گلمکان صعود کرده که در مسیر بازگشت یک نفر از اعضاء تیم در پی وقوع بهمن جان خود را از دست می دهد.

وی افزود: چهار عضو دیگر گروه به مدت یک ساعت برای جان نجات همگروهی خود تلاش کردند، اما به دلیل عدم امکان برقراری تماس مجبور به ترک محل حادثه و بازگشت به پایین کوه شدند.

در ساعت 16:40 دقیقه تماس گرفته و از هلال احمر تقاضای کمک می کنند که بلافاصله یک تیم 4 نفره از هلال احمر و دو تیم 4 نفره کوهنوردی از سوی هیات استان به محل حادثه اعزام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت یک کوهنورد بر اثر ریزش بهمن در ارتفاعات گلمکان

درگذشت یک کوهنورد بر اثر ریزش بهمن در ارتفاعات گلمکان