مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 11:552020-12-12سياسي

استان سمنان میزبان 157 شهید گمنام دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان بابیان اینکه این استان میزبان 157 شهید دفاع مقدس است، گفت: طی دی ماه سال جاری شش شهید گمنام دیگر در استان تشییع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سلامی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود در سمنان با اشاره به اینکه درمجموع پیکر 157 شهید گمنام دفاع مقدس در 51 یادمان این استان دفن شده است، اظهار داشت: در دی ماه سال جاری شش شهید گمنام دفاع مقدس نیز در این استان تشییع خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدا از روز چهارشنبه مورخ 10 دی ماه وارد استان خواهند شد، افزود: مراسم استقبال رسمی از پیکر شهدا روز شنبه 13 دی ماه از مرکز فرهنگی دفاع مقدس انجام می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان بابیان اینکه آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقامه نماز بر پیکر این شهیدان را بر عهده دارد، تصریح کرد: پیکر این شهدا در شهرستان های سمنان، مهدی شهر، شاهرود و دامغان روز یکشنبه 14 دی ماه تشیع می شوند.

سلامی با تأکید بر اینکه مراسم استقبال از این شهدا هم زمان با نخستین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سطح استان آغاز می شود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که مراسم تشییع پیکر این شهیدان مصادف با سالروز شهادت شهید شاخص و مدافع حرم است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان میزبان 157 شهید گمنام دفاع مقدس است

استان سمنان میزبان 157 شهید گمنام دفاع مقدس است