مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-12پزشكي

برگزاری سومین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز


رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری سومین سمینار بین المللی مطالعات اجتماعی سلامت به میزبانی این دانشگاه در روزهای 26 و 27 آذر به صورت وبینار خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری لنکرانی ظهر شنبه در یک نشست خبری ویدئو کنفرانسی، اظهار داشت: موضوع سلامت و کووید 19 و ضرورت همراهی مردم با مُداخلاتی که جلوی گسترش این بیماری را می گیرد و بدون همراهی آنها این مداخلات امکان پذیر نیست، جنبه های اجتماعی ویروس کرونا را بسیار برجسته می کند.

وی با تاکید بر اینکه این مسائل نیازمند نگاه دقیق تری است، افزود: دو دوره سمینار مطالعات اجتماعی سلامت به همت مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به میزبانی شیراز و تهران در سال های 95 و 97 برگزار شده است که به مطالعات اجتماعی سلامت و جنبه های اجتماعی برای حفظ و ارتقای سلامت پرداخته شد.

رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: امسال سومین دوره این سمینار با محوریت کووید 19 به میزبانی شیراز با موضوعاتی نظیر سلامت روان، سلامت اجتماعی، موضوعات اقتصادی، اثر کووید 19 بر پایداری خانواده ها، سلامت معنوی، نگاه اجتماعی به مطالعات دارویی و خواهندگی برای درمان و رفتار مردم در برابر این بیماری برگزار خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز

برگزاری سومین سمینار بین المللی سلامت زنان در شیراز