مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:052020-12-12اقتصادي

وضعیت حادتر در انتظار بادمجان های هرمزگان/ هنوز به پیک برداشت نرسیده ایم!


در حالی که هنوز به پیک برداشت بادمجان در هرمزگان نرسیده ایم اما تصاویر مختلفی از دور ریز محصول برداشتی بدلیل قیمت نازل آن و نبود مشتری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

-   پیگیر رفع موانع صادراتی هستیم حسین رییسی نماینده شرق هرمزگان نیز در این زمینه عنوان کرد: برای رفع مشکل کاهش قیمت بادمجان در استان هرمزگان، پیگیری هایی با دو تن از معاونان وزارت جهادکشاورزی در حال انجام است.

وی افزود: از طریق ریاست کمیسیون کشاورزی مجلس نیز صحبت هایی داشته ایم تا زمینه برای فروش محصول چه در داخل و چه در خارج از کشور فراهم شود.

همین طور پیگیری برای بازگشایی مرز و صادرات این محصول را نیز در حال انجام است و با کارخانه های تولید فرآورده نیز از طریق وزارت جهاد کشاورزی در حال رایزنی هستیم تا میزان خرید آنها نیز در این شرایط افزایش پیدا کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تأکید داریم تا تمام ظرفیت تعاون روستایی نیز برای خرید توافقی پای کار بیایند تا این محصول مهم در هرمزگان بر زمین نماند.

به گفته رییسی، نبود برنامه جامعی برای مدیریت کشت در کشور سبب بروز چنان مشکلاتی است که کشاورزان را زمین گیر کرده و سبب بروز گرفتاری برای آنان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت حادتر در انتظار بادمجان های هرمزگان/ هنوز به پیک برداشت نرسیده ایم!

وضعیت حادتر در انتظار بادمجان های هرمزگان/ هنوز به پیک برداشت نرسیده ایم!