مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 12:552020-12-12اقتصادي

روزانه 700تن مرغ گرم در تهران توزیع می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از توزیع روزانه 700تن مرغ گرم در سطح استان تهران خبر داد و گفت: برای جبران کسری بازار 400 تن مرغ منجمد نیز توزیع می شود.

- یدالله صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس درباره قیمت و میزان توزیع مرغ گرم در سطح استان اظهار کرد: روزانه 700 تن مرغ گرم با قیمت 20 هزار و 400 تومان در سطح استان تهران توزیع می شود.

وی در ادامه گفت: از این میزان مرغ گرم روزانه 250 تن در اختیار سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران و 450 تن در اختیار صنایع و فروشگاه های زنجیره ای برای توزیع بین مردم قرار می گیرد.

رییس سازمان صمت استان تهران با اشاره به تهیه مرغ گرم توسط جهاد کشاورزی بیان کرد: از اول آذرماه بر اساس تقسیم کار بین وزارت صمت و جهاد کشاورزی، تأمین مرغ از استان های تولیدکننده در شمال کشور، تهران، قزوین و سمنان توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می شود.

صادقی درباره نحوه توزیع و نظارت مرغ گرم در سطح استان عنوان کرد: مرغ تولید شده با هماهنگی شرکت پشتیبانی امور دام در میادین عمده فروشی تهران پخش و بعد از آن بین واحدهای صنفی توزیع و توسط گشت های مشترک تعزیرات و اداره صمت، بازرسان اتاق اصناف بر روند توزیع و عرضه نظارت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 700تن مرغ گرم در تهران توزیع می شود

روزانه 700تن مرغ گرم در تهران توزیع می شود