مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 13:152020-12-12ورزشي

مستند پوکر پرسپولیس درآستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر می شود


مستند پوکر قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل رسانه باشگاه پرسپولیس، ستاره طلایی پرسپولیس همچنان در حال درخشش و قلب هواداران سرخ همچنان سرشار از افتخار و گرمی است؛ دومین فینال طی 3 فصل اخیر لیگ قهرمانان.

اوج این تداوم زیبا و غرورانگیز اما اینجاست که یقیناً این اتفاق بدون همدلی و انرژی مثبت و صمیمانه هواداران، هرگز ممکن نبود! امروز بیش از هر زمان دیگر، به خود می بالیم که قدم در مسیر سخت و البته شیرین ساخت برشی از غرورانگیزترین بخش تاریخ باشگاه پرسپولیس گذاشتیم.

بر خود لازم می دانیم همینجا از همه هواداران و یکایک آنها که مایه دلگرمی و یاری رسان ما در ساخت مستند 4*6 (پوکر) بودند سپاسگزاری کنم؛ از یحیی گل محمدی، کریم باقری، حمید مطهری و افشین پیروانی گرفته تا تک تک بازیکنان، و از جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه و همه ارکان و کارکنان باشگاه، امیر جلیلوند؛ مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری آتیه داده پرداز و تمامی زیرمجموعه تابعه، محسن خانجهانی؛ کارگردان صاحب سبک و کارکشته سینمای مستند ایران و یکایک همکاران حرفه ای فنی و تولید فیلم، سیامک آقایاری؛ مشاور ورزشی و مجریان طرح گرفته تا علی کریمی؛ اسطوره فنا ناپذیر سرخپوشان، علی پروین، حسین کلانی و حمید استیلی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند پوکر پرسپولیس درآستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر می شود

مستند پوکر پرسپولیس درآستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر می شود