مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-12اقتصادي

انعقاد قرار داد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان تا دو هفته دیگر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی الهیار ترکمن درباره پرداخت هزینه های درمان کرونای فرهنگیان افزود: تاکنون در هیچ کدام از شرکت هایی که بیمه تکمیلی ارایه می کنند، - ، علی الهیار ترکمن درباره پرداخت هزینه های درمان کرونای فرهنگیان افزود: تاکنون در هیچ کدام از شرکت هایی که بیمه تکمیلی ارایه می کنند، سرفصل جداگانه ای تحت عنوان کرونا وجود ندارد، برخی شرکت ها پیشنهاد های ویژه ای داده اند، اما در چارچوب بیمه های تکمیلی نیست.

وی ادامه داد:، اما از آنجا که کرونا جزو بیماری ها محسوب می شود، اگر شخصی بستری شود هزینه هایش از بیمه تکمیلی موجود قابل تامین است.

امسال هزینه درمان تعدادی از فرهنگیان که کارشان به بستری کشیده شده بود را پرداخت و به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کردیم که حتماً باید کرونایی ها را در اولویت ویژه خودشان قرار دهند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین در مورد جزییات قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت: قرارداد فعلی پایان آذرماه به اتمام می رسد.

استعلام قیمت از شرکت ها را شروع کردیم و دو هدف مشخص داشتیم.

نخست آنکه فعالیت های ما محدود نشود و بتوانیم همان 13 فعالیت بلکه بیشتر از آن را ارائه کنیم و دوم آنکه شوک قیمتی برای فرهنگیان نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرار داد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان تا دو هفته دیگر

انعقاد قرار داد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان تا دو هفته دیگر