مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 13:302020-12-12پزشكي

مجوز استفاده از پیست اسکی توچال صادر شد


روح الله امداد می گوید مجوز استفاده از پیست اسکی توچال توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد صف انتظار تله کابین در توچال تهران شکل گرفته و جمعیت زیادی بدون رعایت فاصله اجتماعی منتظر تله کابین سوار شدن هستند.

به دنبال انتشار این تصاویر که حاکی از بازگشایی پیست اسکی توچال و ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم تله کابین توچال در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در تهران بود، ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام کرد از جانب ستاد مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون پزشکی ورزشی مجوزی برای بازگشایی پیست های اسکی صادر نشده است و این ستاد در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کروناست.

روح الله امداد، مدیرعامل توچال در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد که از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مجوز بازگشایی و استفاده از پیست را دریافت کرده است و گفت: پیست ما باز است و مجوز استفاده کامل از آن را داریم اما با هیات اسکی تهران توافق کردیم که برای جلوگیری از ازدحام، از 50 درصد ظرفیت استفاده کنیم.

او در این مورد افزود: ما مجوز موسسه استاندارد را در مورد ایمنی پیست و تجهیزات داریم، همچنین فدراسیون اسکی به صورت کتبی ایمنی فنی پیست و محیط پیست را تایید کرده است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز استفاده از پیست اسکی توچال صادر شد

مجوز استفاده از پیست اسکی توچال صادر شد