مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-12دانش

دانشگاه تهران آزمون زبان عمومی را به صورت مجازی برگزار کرد


رییس مرکز فناوریهای دیجیتال دانشگاه تهران گفت: آزمون زبان انگلیسی عمومی دانشگاه تهران برای اولین بار به صورت مجازی برگزار شد.

- سید امید فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: دانشگاه تهران با استفاده از یک سامانه هوشمند آزمون الکترونیکی مجهز شده به برنامه امن آزمون، آزمون زبان انگلیسی عمومی دانشگاه را بصورت کاملا الکترونیکی برگزار کرد.

وی ادامه داد: از آنجا که یکی از پیش نیازهای شروع تحقیق در مقطع دکتری داشتن گواهی زبان انگلیسی است و بخاطر محدودیت های بهداشتی برگزاری این آزمون به صورت حضوری میسر نبود، دانشگاه تصمیم گرفت که برای اولین بار این آزمون حساس و مهم را به صورت الکترونیکی برگزار کند.

رییس مرکز فناوریهای دیجیتال دانشگاه تهران افزود: در این آزمون، بیش از پانصد داوطلب از سراسر کشور برای کسب گواهی نامه زبان انگلیسی مورد تایید دانشگاه تهران شرکت کردند و تیم ناظرین بصورت برخط، بر نحوه برگزاری و نحوه پاسخ دهی شرکت کنندگان نظارت داشتند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است در این سامانه، تمامی اطلاعات مربوط به تصویر و صدای محیط شرکت کننده آزمون، ثبت شده و با تحلیل هوشمند مورد بررسی قرار می گیرد.

این سامانه، تنها سامانه آزمون هوشمند کاملا مجازی است و با موفقیت بدست آورده، می تواند مشکلات دانشجویان در لغو آزمون حضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران آزمون زبان عمومی را به صورت مجازی برگزار کرد

دانشگاه تهران آزمون زبان عمومی را به صورت مجازی برگزار کرد