مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 14:052020-12-12سياسي

سناتور جمهوری خواه: دیوان عالی آمریکا پرونده ادعاهای پوچ را بَست


نماینده جمهوری خواه در مجلس سنای آمریکا با تمجید از رد دادخواست ایالت تگزاس مبنی بر ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت، تأکید کرد: دیوان عالی آمریکا پرونده ادعاهای پوچ را بَست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کنگره آمریکا (هیل)، بن ساس (Ben Sasse) نماینده جمهوری خواه نبراسکا در مجلس سنای آمریکا به تمجید از رأی دیوان عالی کشورش پیرامون رد دادخواست ایالت تگزاس مبنی بر ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت این کشور پرداخت.

نماینده جمهوری خواه ایالت نبراسکا در مجلس سنای آمریکا در این خصوص اعلام کرد: این اقدام (توسط دیوان عالی آمریکا) پرونده ادعاهای پوچ را بَست.

ایندر حالیست که دادگاه عالی آمریکا دیروز جمعه درخواست ایالت تگزاس و ستاد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت این کشور را رد کرد.

هر 3 قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترمپ را رد کردند.

گفتنی است، ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواستار ابطال نتیجه انتخابات در 4 ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ایالت های کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوری خواه: دیوان عالی آمریکا پرونده ادعاهای پوچ را بَست

سناتور جمهوری خواه: دیوان عالی آمریکا پرونده ادعاهای پوچ را بَست