مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 14:202020-12-12اقتصادي

شمار دکل های نفت و گاز آمریکا به بالاترین رقم افزایش یافت


شرکت خدمات حفاری بیکرهیوز اعلام کرد که افزایش شمار دکل های حفاری نفت و گاز آمریکا در یک هفته به بالاترین رقم از ماه ژانویه رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، شرکت های انرژی ایالات متحده این هفته بیشترین شمار دکل های نفت و گاز طبیعی در یک هفته را از ماه ژانویه تاکنون به تعداد دکل ها افزودند، زیرا تولیدکنندگان نفت شیل با باقی ماندن قیمت نفت خام در حدود 45 دلار برای هر بشکه از ماه نوامبر تا کنون فعالیت های حفاری را ازسر گرفتند.

بیکرهیوز در گزارش روز جمعه (21 آذرماه) خود آورده است که با افزایش 15 دستگاه، مجموع دکل های حفاری آمریکا در هفته منتهی به 11 دسامبر جمعه (21 آذرماه) به 338 دستگاه رسید.

مجموع دکل های نفتی فعال آمریکا در این هفته، با 12 دستگاه افزایش به 258 دستگاه رسید، این در حالی است که شمار دکل های گازی با چهار دستگاه افزایش - یعنی بیشترین افزایش در یک هفته از ماه اکتبر 2019 تا کنون - به 79 دستگاه رسید.

شمار مجموع دکل های حفاری آمریکا از ماه اوت و زمانی که تعداد آنها به کمترین تعداد ثبت شده در میان داده های این شرکت (مربوط به سال 1940) یعنی 244 دستگاه رسیده بود، با از سرگیری فعالیت شرکت های حفاری افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار دکل های نفت و گاز آمریکا به بالاترین رقم افزایش یافت

شمار دکل های نفت و گاز آمریکا به بالاترین رقم افزایش یافت