مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 15:502020-12-12اقتصادي

به هم رسانی 17 هزار میلیاردی شرکت های دانش بنیان و صنایع نیازمند


رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت : زمینه انعقاد 130 قرارداد به هم رسانی بین شرکت های دانش بنیان و فناور با واحد های نیازمند در بخش تولید و صنعت به ارزش 17 هزار میلیارد ریال فراهم شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان عدم حمایت از تولید محصولات دانش بنیان خواستار توجه دولت به تولیدات شرکت های دانش بنیان شده اند.

در این مورد محسن صالحی نیا با اشاره به طرح رسوخ فناورانه که از سال گذشته از سوی وزارت صمت به ایدرو سپرده شده است، گفت: در جریان این طرح، ایدرو اقدام به شناسایی دقیق نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی از یک سو و شناسایی شرکت های دانش بنیان توانمند از سوی دیگر کرده و با پیوند ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و نیازهای فناورانه کارخانجات صنعتی در نهایت به هم رسانی کسب و کار بین آنها در قالب تعریف پروژه های فناورانه را انجام داده است.

وی ادامه داد : اجرای این طرح علاوه بر توسعه داخلی سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان و کاهش واردات این اقلام موجب توسعه بازار محصولات شرکت های دانش بنیان شده و افزایش درآمد زایی و اشتغال زایی این گونه شرکت ها را که عموما نوپا هستند، در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به هم رسانی 17 هزار میلیاردی شرکت های دانش بنیان و صنایع نیازمند

به هم رسانی 17 هزار میلیاردی شرکت های دانش بنیان و صنایع نیازمند