مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 16:002020-12-12حوادث

اعدام برای کرکس موتور سوار


قضات شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی در حالی با صدور حکمی قاطع، سرکرده باند مخوف معروف به کرکس موتورسوار را به اتهام تجاوز به دختر 15 ساله به اعدام محکوم کردند که هنوز تحقیقات دستگاه قضایی درباره پرونده های آدم ربایی، زورگیری و تعرض به 13 پسر بچه توسط این متهم بی رحم و اعضای باند وی همچنان ادامه دارد.

آغاز ماجرا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، اواخر بهمن سال 98، ماجرای ربودن پسر بچه 9 ساله تبعه خارجی در حاشیه شهر مشهد، پلیس را به تکاپو انداخت.

بررسی موضوع نشان می داد که کودک 9 ساله طعمه جوان موتورسواری شده است که او را با تهدید چاقو در برابر چشمان حیرت زده مادرش ربوده اند.

مادر این کودک به نیروهای انتظامی گفت: جوانی از بالای در حیاط به زور وارد منزلم شد و فرزندم را با تهدید چاقو با خودش برد و دیگر خبری از او نداریم! گزارش خراسان حاکی است، اهمیت ماجرا موجب شد تا سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای پیگیری سریع ماجرای آدم ربایی صادر کند.

این گونه بود که گروه ورزیده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

شناسایی باند کرکس موتورسوار کارآگاهان که دامنه بررسی های تخصصی خود را با استفاده از تجربیات ارزنده قاضی اسماعیل عندلیب (معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام برای کرکس موتور سوار

اعدام برای کرکس موتور سوار