مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 16:152020-12-12سياسي

نمایشگاه پژوهش مجمع جهانی اهل بیت(ع) افتتاح شد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه عصر کنونی عصر شبهه زایی و تولید سؤال و شبهه دینی است، گفت: حوزویان به عنوان متکفل تبلیغ دین باید متناسب با نیازهای روز جامعه داخل و بین المللی با محوریت عدالت و عقلانیت به پژوهش بپردازند.

- ایسنا/قم دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه عصر کنونی عصر شبهه زایی و تولید سؤال و شبهه دینی است، گفت: حوزویان به عنوان متکفل تبلیغ دین باید متناسب با نیازهای روز جامعه داخل و بین المللی با محوریت عدالت و عقلانیت به پژوهش بپردازند.

آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) امروز، 22 آذرماه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش این مجمع، با اشاره به شهادت شهید فخری زاده گفت: نظام اسلامی پاکترین انسان ها و در راس آنها شهید سلیمانی و فخری زاده را برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و علمی و سلامت مردم، امنیت ملی و بین المللی فدا کرده است.

وی افزود: ایران همیشه بر حرمت و ممنوعیت سلاح های هسته ای به لحاظ فقهی تاکید داشته و مقام معظم رهبری با صراحت بر این مسئله تاکید فرموده و فتوا دادند، اما برخی کشورها تعداد زیادی بمب اتم دارند و کسی مانع آنها نمی شود.

رمضانی با اشاره به ارتحال آیت الله جعفرالهادی و تسلیت آن با بیان اینکه ایشان آثار ارزشمندی از خود بر جای گذاشت که امروز رونمایی می شود به وفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پژوهش مجمع جهانی اهل بیت(ع) افتتاح شد

نمایشگاه پژوهش مجمع جهانی اهل بیت(ع) افتتاح شد