مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 16:452020-12-12اجتماعي

کمک 922 میلیون تومانی موسسه «خیریه هدایت» تهران در ملایر


مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از کمک 922 میلیون تومانی موسسه خیریه هدایت تهران به دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد ملایر خبر داد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه تعداد 2 هزار و 100 دانش آموز و 180 دانشجو در مقاطع مختلف زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند اظهار کرد: این افراد از خدمات حمایتی و کمک هزینه تحصیلی این نهاد در طول سال بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان همه ساله نهادها و ادارات از جمله اداره اوقاف و امور خیریه حمایت لازم را از دانش آموزان کمیته امداد ملایر دارد گفت: امسال نیز تعدد 600 بسته لوازم التحریر و کیف در قالب طرح مهر تحصیلی به دانش آموزان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان ابنکه طرح مهر تحصیلی چند سالی است که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه اجرا می شود گفت: برای هر کدام از این بسته ها که از محل نیت واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله هزینه شده بود بیش از 300 هزار تومان هزینه شد.

وی از کمک 922 میلیون تومانی موسسه خیریه هدایت تهران به دانش آموزان و دانشجویان ملایری خبر داد و گفت: این موسسه همه ساله کمک مالی را به دانش آموزان نیازمند زیر پوشش این نهاد در شهرستان ملایر دارد و امسال نیز برای تعداد 500 دانشجو و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 922 میلیون تومانی موسسه «خیریه هدایت» تهران در ملایر

کمک 922 میلیون تومانی موسسه «خیریه هدایت» تهران در ملایر