مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 16:502020-12-12اقتصادي

بهم رسانی 17 هزار میلیاردی شرکت های دانش بنیان با صنایع نیازمند


رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از بهم رسانی 17 هزار میلیاردی شرکت های دانش بنیان با صنایع نیازمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، محسن صالحی نیا گفت: زمینه انعقاد 130 قرارداد به هم رسانی بین شرکت های دانش بنیان و فناور با واحدهای نیازمند در بخش تولید و صنعت به ارزش 17 هزار میلیارد ریال فراهم شده است.

معاون وزیر صمت با اشاره به طرح رسوخ فناورانه که از سال گذشته از سوی وزارت صمت به ایدرو سپرده شده است، گفت: در جریان این طرح ایدرو اقدام به شناسایی دقیق نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی از یک سو و شناسایی شرکت های دانش بنیان توانمند از سوی دیگر نموده و با پیوند ظرفیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و نیازهای فناورانه کارخانجات صنعتی در نهایت بهم رسانی کسب و کار بین آنها در قالب تعریف پروژه های فناورانه را انجام داده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح علاوه بر توسعه داخلی سازی محصولات فناورانه و دانش بنیان و کاهش واردات این اقلام، موجب توسعه بازار محصولات شرکت های دانش بنیان گردیده و افزایش درآمد زایی و اشتغالزایی اینگونه شرکت ها را که عموماً نوپا هستند، در پی دارد.

رییس هیأت عامل ایدرو به برخی از محصولات فناورانه در راستای اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: دستگاه فلومتر اولتراسونیک مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهم رسانی 17 هزار میلیاردی شرکت های دانش بنیان با صنایع نیازمند

بهم رسانی 17 هزار میلیاردی شرکت های دانش بنیان با صنایع نیازمند