مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 17:052020-12-12سياسي

هر ساله میلیون ها هکتار اراضی مستعد کشاورزی در کشور زیر ساخت وساز می رود


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: هر ساله میلیون ها هکتار اراضی مستعد کشاورزی در کشور زیر ساخت و ساز می رود و تخریب آنها هم تاثیر بسیار منفی در افکار عمومی دارد پس باید به صورت جدی در کمیسیون کشاورزی به این موضوع پرداخته شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: هر ساله میلیون ها هکتار اراضی مستعد کشاورزی در کشور زیر ساخت و ساز می رود و تخریب آنها هم تاثیر بسیار منفی در افکار عمومی دارد پس باید به صورت جدی در کمیسیون کشاورزی به این موضوع پرداخته شود.

نظری در جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات بخش کشاورزی ساوه و زرندیه که با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی در سالن جلسات فرمانداری ساوه برگزار شد گفت: مجلس یازدهم بویژه کمیسیون کشاورزی به جد به دنبال شناسایی و درمان مشکلات هستند و بازدیدهای میدانی توانسته نقش بسزایی در شناسایی ظرفیت ها ایجاد کند.

قطعا هرگونه تصمیم گیری مستلزم اشراف بر مسائل و موضوعات است.

وی به اختلاف بین منابع طبیعی و کشاورزان اشاره کرد و گفت: باید به این مسئله در کمیسیون کشاورزی پرداخته شود، روندی که فعلا در حال پیگیری است سال های سال به نتیجه نخواهد رسید و این مسئله به پایگاه تولید ناراحتی علیه انقلاب تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ساله میلیون ها هکتار اراضی مستعد کشاورزی در کشور زیر ساخت وساز می رود

هر ساله میلیون ها هکتار اراضی مستعد کشاورزی در کشور زیر ساخت وساز می رود