مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 17:252020-12-12بين الملل

نشست سه جانبه وزیران عراق، مصر و اردن در قاهره


دولت مصر امروز سومین نشست هماهنگی این کشور با عراق و اردن را در سطح وزرای این کشورها برای تقویت همکاری های فیمابین در قاهره برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شورای هماهنگی عراق، اردن و مصر امروز شنبه سومین نشست خود در سطح وزرا را در قاهره پایتخت مصر برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، دبیرخانه هیات دولت عراق در بیانیه ای اعلام کرد: شورای هماهنگی عراق، اردن و مصر یک نشست سه جانبه در سطح وزرا در قاهره و در حضور مصطفی مدبولی نخست وزیر مصر برگزار کرد.

این شورا بر ضرورت تسریع در گشودن افق های همکاری مشترک و جدید در همه زمینه ها میان سه کشور عراق، مصر و اردن تاکید کرد.

نخست وزیر مصر و روسای هیئت های اعزامی از عراق و اردن هم از تمایل رهبران سه کشور برای اجرای پروژه های همکاری میان یکدیگر گفتند و آن را دارای بازتاب مثبت بر منافع مشترک ملت هایشان دانستند.

در این نشست درباره برگزاری دیدارهای بیشتر میان وزرا به منظور تسریع در آماده کردن پیش نویس یادداشت های تفاهم میان سه کشور، توافق حاصل شد.

اوایل شهریور ماه گذشته، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، عبدالله دوم شاه اردن، حسین عبدالله الثانی ولی عهد او و عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر در سومین اجلاس سه جانبه که در امان برگزار می شد، حضور یافتند و یک تواف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سه جانبه وزیران عراق، مصر و اردن در قاهره

نشست سه جانبه وزیران عراق، مصر و اردن در قاهره