مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 17:252020-12-12ورزشي

شکست طلایی پوشان مقابل مس در لیگ هندبال


تیم هندبال سپاهان اصفهان در روز چهارم دور برگشت لیگ برتر مقابل مس کرمان شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چهارمین  روز از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان، گرامیداشت سردار شهید پورجعفری امروز در سالن پوریای ولی شیراز پیگیری شد.

  در نخستین مسابقه از رقابت تیم های گروه  دوم تیم های سپاهان اصفهان و مس کرمان به مصاف هم رفتند؛ در نیمه نخست این دیدار در یک بازی نزدیک تیم مس توانست با یک اختلاف امتیاز سپاهان را شکست دهد، اما در نیمه دوم کرمانی ها توانستند اختلاف خود را افزایش دهند سپاهان را با نتیجه 31 بر 24 شکست دهند.

به این ترتیب بعد از برگزاری 7 دیدار طلایی پوشان سپاهان با 4 پیروزی و 3 شکست و 8 امتیاز در رده سوم گروه دوم قرار گرفتند؛ تیم های مس کرمان و فرازبام خاییز دهدشت در رده های اول و دوم هستند.

محسن طاهری، سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان در مورد  عدم نتیجه گیری تیم سپاهان مقابل مس کرمان، اظهار داشت: ما به خودمان باختیم، زیرا برنامه هایی که از بازیکنان انتظار داشتم را اجرا نکردند.

وی با بیان این که مسئولیت این باخت را من به عهده می گیرم، افزود: متاسفانه نقشه هایی که از قبل داشتیم توسط بازیکنان اجرا نشد و از سوی دیگر اکثر توپ های تیم حریف به نتیجه رسید؛ ما قطعاً از این گروه صعود خواهیم کرد تا در دور بعد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست طلایی پوشان مقابل مس در لیگ هندبال

شکست طلایی پوشان مقابل مس در لیگ هندبال