مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 20:502020-12-12اقتصادي

احداث بزرگترین بازار عرضه ماهی در جنوب کشور


بزرگترین مرکز عرضه ماهی در جنوب غرب کشور با هزینه 370 میلیارد ریال در آبادان احداث می شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، عبدالله کعبی رییس شورای شهر آبادان امشب در آیین احداث بزرگترین بازار عرضه ماهی در جنوب کشور با مشارکت شهرداری آبادان و بخش خصوصی، اظهار کرد: متاسفانه مدتی است که از پروژه بسیار خوب و به صورت گسترده در آبادان محروم  بودیم امیدواریم با احداث  پروژه های مهم مشارکتی به ارزش 529 میلیارد تومان طرح های جدید سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی  شهرداری آبادان علاوه بر ایجاد فضا های تجاری؛اداری و مسکونی سهمی قابل توجه در ایجاد اشتغال برای جوانان این شهر باشد.

وی افزود:  از سرمایه گذاران داخلی و خارجی علی الخصوص سرمایه گذاران  آبادانی مقیم خارج از کشور  برای سرمایه گذاری در طرح های عمرانی شهر آبادان دعوت می کنیم.

کعبی با بیان اینکه اگر زمینه لازم برای حضور سرمایه گذاران فراهم شود توسعه خوبی را در بخش های زیرساختی آبادان  شاهد خواهیم بود، گفت: آبادان دارای قابلیت های بالقوه ای است که امیدواریم با حضور سرمایه گذاران به بالفعل تبدیل شوند.

رییس شورای شهر آبادان به کمبود بودجه و منابع مالی شهرداری آبادان اشاره کرد و افزود:تامین منابع مالی اصولی و صحیح برای خدمات رسانی به شهروندان و رشد کیفی و کمی ارائه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین بازار عرضه ماهی در جنوب کشور

احداث بزرگترین بازار عرضه ماهی در جنوب کشور