مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 22:502020-12-12ورزشي

تامین اعتبار 12 پروژه ورزشی در دشتی و تنگستان تصویب شد


نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین اعتبار 12 پروژه ورزشی در دشتی و تنگستان تصویب شد.

- غلامحسین کرمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمبودهایی در حوزه زیرساخت های ورزشی در شهرستان های دشتی و تنگستان وجود دارد که تلاش داریم زمینه توسعه زیرساخت های ورزشی را فراهم سازیم.

وی ادامه داد: در همین راستا تلاش زیادی داریم تا با تقویت فضاهای ورزشی در این دو شهرستان زمینه استفاده اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای دشتی و تنگستان از این امکانات فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در همین راستا در نشستی که با مدیرکل ورزش استان و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشتیم، تأمین اعتبارات پروژه تصویب شد.

وی افزود: تأمین اعتبار لازم برای ساخت سالن ورزشی چندمنظوره شهر کاکی، تجهیز خوابگاه ورزشکاران شهر خورموج، زمین ورزشی روستای دوهوک و زمین ورزشی روستای چارک تصویب شد.

کرمی از تأمین اعتبار استادیوم ورزشی شماره دو شهر اهرم خبر داد و بیان کرد: تأمین اعتبار تکمیل پروژه استادیوم ورزشی شهر آباد و تأمین اعتبار زمین ورزشی روستای باغک و شورکی از دیگر مصوبات بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار 12 پروژه ورزشی در دشتی و تنگستان تصویب شد

تامین اعتبار 12 پروژه ورزشی در دشتی و تنگستان تصویب شد