مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آذر 1399 ساعت 23:102020-12-12بين الملل

ترامپ، وزیر دادگستری خود را به باد انتقاد گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که تلاش هایش برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در دیوان عالی این کشور نیز به بن بست خورد، - رییس جمهور آمریکا ضمن بازنشر توییتی که خواستار اخراج وزیر دادگستری این کشور شده بود، نوشت او مایه سرافکندگی و ناامیدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا که تلاش هایش برای برگرداندن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در دیوان عالی این کشور نیز به بن بست خورد، عصبانیتش را بر سر ویلیام بار وزیر دادگستری خود خالی کرد.

ترامپ شامگاه شنبه و بعد از انتشار گزارش وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه وزیر دادگستری از اوایل سال جاری درباره تحقیقات حول امور مالیاتی هانتر بایدن پسر نامزد حزب دموکرات اطلاع داشته، ویلیام بار را مایه ناامیدی و سرافکندگی خود توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، وی در صفحه توییتر خود، توییتی از یک مجری رادیویی که نوشته بود بار باید اخراج شود را بازنشر داده و خودش نیز روی آن نوشت: [بار] یک سرافکندگی بزرگ است .

اظهارات ترامپ در شرایطی مطرح شده است که دیوان عالی آمریکا روز شنبه درخواست ایالت تگزاس و ستاد وی برای ابطال نتایج انتخابات در 4 ایالت این کشور را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ، وزیر دادگستری خود را به باد انتقاد گرفت

ترامپ، وزیر دادگستری خود را به باد انتقاد گرفت