مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 04:152020-12-13سياسي

یک کارشناس: شعرخوانی تا به تای یک سیاستمدار خبر از ورشکستگی او می دهد


یک کارشناس منطقه غرب آسیا و خاورمیانه گفت: اردوغان تلاش می کند جمهوری اسلامی ایران را علیه آذربایجان تحریک کند و فضایی را برای بهره برداری ترکیه برای حضور بیشتر در آذربایجان انجام دهد که مطمئنا بی ثمر است.

- با اشاره به تلاش بی ثمر اردوغان برای ایجاد اختلال در روابط ایران و آذربایجان یک کارشناس: شعرخوانی تا به تای یک سیاستمدار خبر از ورشکستگی او می دهد یک کارشناس منطقه غرب آسیا و خاورمیانه گفت: اردوغان تلاش می کند جمهوری اسلامی ایران را علیه آذربایجان تحریک کند و فضایی را برای بهره برداری ترکیه برای حضور بیشتر در آذربایجان انجام دهد که مطمئنا بی ثمر است.

صفی الله رمضانخانی در گفت وگو با ایسنا درباره سخنان رییس جمهور ترکیه در مراسم رژه باکو و مخصوصا شعری که قرائت کرد، اظهار داشت: متاسفانه این سخنان نه تنها از روی احساسات نبوده، بلکه کاملا هدفمند بوده است زیرا هدف اصلی اردوغان از طرح این مسائل و خواندن شعر ایجاد اختلال در روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بوده است.

وی افزود: این سخنان در مقطعی انجام می شود که جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در سفر به ایران توافق های خوبی را انجام داده و روابط دو کشور به خصوص بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری و مواضع ایران درباره آزادسازی اراضی اشغالی مسیر بسیار خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کارشناس: شعرخوانی تا به تای یک سیاستمدار خبر از ورشکستگی او می دهد

یک کارشناس: شعرخوانی تا به تای یک سیاستمدار خبر از ورشکستگی او می دهد