مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 04:402020-12-13سياسي

سردار سلیمانی عارف و مجاهد حماسه ساز در مکتب امامین انقلاب است


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سردار سلیمانی، عارف و مجاهد حماسه ساز در مکتب تعالی بخش امامین انقلاب اسلامی است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: از ابتدای خلقت بشریت، در تقابل جبهه حق و باطل و در مسیر تحقق حاکمیت دینی تاکنون قابیل ها، هابیل ها و نظام واره های فکری گوناگونی در صحنه گیتی ظاهر شدند که اگر انسان با چشم عبرت آموزی تورق دقیقی در آن داشته باشد، سراسر آن درس و عبرت است.

وی در ادامه با اشاره به قرآن و عترت به عنوان میراث گرانبها و رهاورد نبی مکرم اسلام (ص)، افزود: در سایه تمسک به قرآن و عترت است که انسان حیات طیبه پیدا می کند و به بیراهه، ظلمت و تباهی کشیده نشده و مرعوب و اسیر طواغیت زمان نمی شود.

دیلمی گفت: در این نبرد جبهه ای، خون سیدالشهدا تفسیر و عظمتی حیات بخش به اسلام ناب داد و در حقیقت، کنگره و کاخ های ستمگران و جریان های نفاق را به ویرانه تبدیل کرد و به یک نقطه عظیم شکل گیری نضهت های حق طلبانه و عدالت خواهانه در سراسر جهان تبدیل شد.

وی ادامه داد: این نگاه سراسر نور و این خط سرخ شهادت طی مسیر در قرن حاضر به شکل گیری نظام شکوهمند اسلامی تبدیل شد نهضتی که امروز تربیت یافتگانی چون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را به بشریت معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی عارف و مجاهد حماسه ساز در مکتب امامین انقلاب است

سردار سلیمانی عارف و مجاهد حماسه ساز در مکتب امامین انقلاب است