مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-13ورزشي

راه نه چندان دشوار استقلال برای جهش 6 پله ای و رسیدن به صدر


تیم فوتبال استقلال برای آنکه بتواند در هفته ششم حضور در صدر جدول را تجربه کند کار دشواری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر امروز دو دیدار در تبریز و مشهد برگزار می شود که ابتدا دربی تبریز از ساعت 15 آغاز می شود و سپس سوت آغاز دیدار حساس استقلال و شهرخودرو از ساعت 15:45 در ورزشگاه امام رضا تبریز به صدا در می آید.

دربی تبریز در شرایطی خاص برگزار می شود و هر دو تیم هم خانواده ماشین و تراکتور که مربیان خود را هم از دست داده و با مربیان موقت پا به این میدان می گذارند، دارای انگیزه هایی مشترک از جمله فاصله گرفتن از پایین جدول هستند.

سرخ پوشان تبریز اندکی شرایط بهتری دارند و با 6 امتیاز در رده یازدهم جدول جای دارند و در صورت پیروزی در این بازی با جهش چشمگیری مواجه شده و تا رده ششم جدول هم صعود می کنند که در این صورت جای پرسپولیس را خواهند گرفت.

ماشین سازی که ضعیف ترین تیم مسابقات تا پایان هفته پنجم بوده و تنها با یک امتیاز در انتهای جدول جای دارد، اگر در این دیدار پیروز شود تنها یک پله در جدول صعود کرده و به لطف یک بازی بیشتر از ذوب آهن جای این تیم را در رده پانزدهم می گیرد.

اما آنچه شاید امروز برای مربیان موقت دو تیم و به خصوص سرمربی ماشین سازی مهم باشد، نباختن است و چه بسا همین استراتژی باعث ارائه بازی بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نه چندان دشوار استقلال برای جهش 6 پله ای و رسیدن به صدر

راه نه چندان دشوار استقلال برای جهش 6 پله ای و رسیدن به صدر