مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:252020-12-13سياسي

رسیدگی به مشکلات «خاله رقیه» سالمند بابلسری با کمک نیروهای جهادی


پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره مشکلات یک پیرزن تنهای بابلسری، امام جمعه بابلسر، نیروهای جهادی و خیریه این شهرستان برای رسیدگی به مشکلات وی دست به کار شدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، فیلمی از یک بانوی میانسال بابلسری به نام خاله رقیه با شرایط سخت زندگی در فضای مجازی منتشر شد که پس از آن امام جمعه شهرستان بابلسر به همراه اعضای قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) و اعضای نمایندگی آستان قدس رضوی استان در محل زندگی او حاضر شدند تا مشکل او را رفع کنند.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابلسر درباره شرایط این خانم گفت: بر اساس تحقیقاتی که انجام دادیم، این خانم بومی است و قبلا هم با توجه به شرایط زندگی او با بهزیستی اقدامات اولیه را انجام دادیم تا در مرکز رسیدگی به سالمندان از او مراقب شود اما او در استقرار در همین مکان فعلی پافشاری می کرد .

وی افزود: متاسفانه او به بیماری فراموشی دچار شده است و چندین سال تنهایی زندگی کردن منجر به روحیات خاص شد که نیازمند مراقب و نگهداری است.

امام جمعه بابلسر ادامه داد: شنیده ام که دارای یک فرزند جانباز بود که درگذشته است و یک پسر دیگر هم دارد که با همکاری مسؤولان مرتبط  پیگیر خواهیم کرد تا خانواده او را پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به مشکلات «خاله رقیه» سالمند بابلسری با کمک نیروهای جهادی

رسیدگی به مشکلات «خاله رقیه» سالمند بابلسری با کمک نیروهای جهادی