مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-13ورزشي

خوزستان به دنبال میزبانی مسابقات کونگ فو توآ جهان


رییس هیات کونگ فو خوزستان با بیان این که در پی برنامه ریزی برای سال آینده کونگ فو خوزستان با کمک مسئولان استانی هستیم، گفت: قصد داریم میزبانی مسابقات جهانی سبک توآ که فدراسیون آن به نام ایران ثبت شده است را برعهده بگیریم.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات کونگ فو خوزستان با بیان این که در پی برنامه ریزی برای سال آینده کونگ فو خوزستان با کمک مسئولان استانی هستیم، گفت: قصد داریم میزبانی مسابقات جهانی سبک "توآ" که فدراسیون آن به نام ایران ثبت شده است را برعهده بگیریم.

علی امانی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کونگ فو خوزستان، اظهارکرد: از آغاز شیوع کرونا، تلاش کردیم یک راهکار مناسب برای شرایطی که قرار بود باتوجه به همه گیری کرونا پیش بیاید، در دستور کار قرار دهیم و پس از جمع بندی جلسه هیات رییسه، جهت برگزاری مسابقات به صورت مجازی به توافق رسیدیم و آغاز چنین مسابقاتی کلید خورد.

وی ادامه داد: هیات کونگ فو خوزستان، اولین هیات استان و کشور بود که توانست مسابقات و دوره های مجازی خود را قبل از فدراسیون برگزار کند.

در ادامه فعالیت ها نیز کارگاه های آموزشی، دوره تغذیه، سه دوره مربیگری و دوره داوری برگزار کردیم و در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای برگزاری پنج دوره مربیگری و داوری در خوزستان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان به دنبال میزبانی مسابقات کونگ فو توآ جهان

خوزستان به دنبال میزبانی مسابقات کونگ فو توآ جهان