مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-13بين الملل

توییتر مانع پسندیدن و به اشتراک گذاشتن توییت های ترامپ شد


توییتر روز شنبه تعاملات کاربران با پست های رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا را محدود کرد و تعدادی از توییت های وی که در آنها نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر را به چالش می کشید، - توییتر روز شنبه تعاملات کاربران با پست های رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا را محدود کرد و تعدادی از توییت های وی که در آنها نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سه نوامبر را به چالش می کشید، برای پسندیدن و به اشتراک گذاشتن در دسترس نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پس از آنکه دیوان عالی آمریکا شکایت ایالت تگزاس را که در آن خواستار ابطال پیروزی جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا در چهار ایالت ویسکانسین، میشیگان، جورجیا و پنسیلوانیا شده بود، رد کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری این کشور یک سری توییت در انتقاد از این تصمیم دیوان عالی منتشر کرد.

ترامپ این تصمیم دیوان عالی را ناکامی بزرگ و ننگین عدالت خواند و مدعی شد که به آمریکایی ها خیانت شده است.

وی اشاره کرد که کلارنس توماس و ساموئل الیتو ، دو تن از قضات دیوان عالی آمریکا گفته اند که اجازه می دادند تگزاس شکایت خود را پیش ببرد.

ترامپ در یکی از این توییت ها نوشت: قاضی الیتو و قاضی توماس می گویند که آنها به ایالت تگزاس اجازه می دادند تا شکایت خود در خصوص نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر مانع پسندیدن و به اشتراک گذاشتن توییت های ترامپ شد

توییتر مانع پسندیدن و به اشتراک گذاشتن توییت های ترامپ شد