مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-13سياسي

پویش «در مقام صبر» به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم و سلامت و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه، - پویش در مقام صبر به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار می شود به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پویش در مقام صبر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار و پاسداشت مقام شهدای مدافع حرم و سلامت و در راستای اهداف فرهنگی و مذهبی این مجموعه، پویش در مقام صبر را با همکاری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سایت لبیک برگزار می نماید.

علاقه مندان می توانند از 22 تا 29 آذر ماه در بخش های مختلف این پویش به شرح زیر شرکت کنند:در بخش های ویدئو سلفی، کتابخوانی و پادکست صوتیارسال یک جمله در مقام صبر زینبی در قالب ویدئو، فایل ارسالی باید حداکثر 1 دقیقه و به صورت سلفی ضبط گردد.

مطالعه کتاب مرد من، روایت نامه های یک زن به همسر شهید مدافع حرمش و پاسخگویی به سوالات بخش مسابقهضبط و ارسال صدای خودتان با موضوع کرامات حضرت زینب (س) در زندگی خود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «در مقام صبر» به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار می شود

پویش «در مقام صبر» به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار برگزار می شود