مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 06:402020-12-13سياسي

شهادت شهید فخری زاده، جوشش علمی بزرگی در کشور و استان قم ایجاد کرد


رییس جهاددانشگاهی ترور شهید فخری زاده را اشتباهی بزرگ از سوی صهیونیست ها خواند که امروزه جوشش و خروج علمی عجیبی را در محافل ملی و استانی ایجاد کرده است.

- ایسنا/قم رییس جهاددانشگاهی ترور شهید فخری زاده را اشتباهی بزرگ از سوی صهیونیست ها خواند که امروزه جوشش و خروج علمی عجیبی را در محافل ملی و استانی ایجاد کرده است.

دکتر محمد حیدری در گفتگو با ایسنا گفت: شهادت شهید فخری زاده که از اهالی قم بود و جزو نخبگان عالی رتبه علمی کشور و جهان به شمار می رفت ضایعه بسیار بزرگی بود که هیچگاه از ذهن مردم ایران و وجدان بیدار بشریت و به خصوص مردم و جوانان قم پاک نخواهد شد.

وی افزود: دانشمندان شهید ما از نخبگان امت و اسلام و انقلاب به شمار می روند زیرا این افراد با علم و دانش خود از غلبه کفار بر مومنین جلوگیری کردند و اجازه ندادند که پرچم اسلام ذیل پرچم کفر و نفاق قرار گیرد.

اگر به دریافت و تیزهوشی و ابتکارات این جوانان از ابتدای انقلاب تا کنون در سنگرهای مختلف بنگیریم به خوبی در می یابیم که این نیروهای علمی تا چه اندازه در رشد و اعتلای کشور نقش آفرین بوده اند.

وی با اشاره به تفقدات مقام معظم رهبری به نخبگان علمی کشور به خصوص جهاددانشگاهی بیان کرد: نیروهای جهاددانشگاهی با توجه به جایگاه خدمتی که دارند همیشه در صف اول مقابله با خلاها و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت شهید فخری زاده، جوشش علمی بزرگی در کشور و استان قم ایجاد کرد

شهادت شهید فخری زاده، جوشش علمی بزرگی در کشور و استان قم ایجاد کرد