مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:052020-12-13بين الملل

درخواست گروه های فلسطینی برای احیای مذاکرات ملی و توقف همکاری با رژیم صهیونیستی


گروه های فلسطینی خواهان ازسرگیری گفتگوی ملی و توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونسیتی و نیز تشکیل رهبری ملی یکپارچه برای مقاومت مردمی شدند.

- گروه های فلسطینی خواهان ازسرگیری گفتگوی ملی و توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونسیتی و نیز تشکیل رهبری ملی یکپارچه برای مقاومت مردمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المیادین، پنج گروه فلسطینی خواهان دور جدیدی از نشست دبیرکل ها برای تکمیل گفتگوی ملی فراگیر شده تا دودستگی پایان یافته و وحدت ملی حاصل شود و نهادهای ملی فلسطین بر اساس شراکت ملی بازسازی شود.

بعد از نشست جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین، جبهه مردمی آزادسازی فلسطین- رهبری کل-، جنبش جهاد اسلامی، پیش قراولان جنگ مردمی آزادسازی، نیروهای ضربتی و جبهه دموکرات آزادسازی فلسطین، این گروه ها در بیانیه ای مخالفت خود را با توافق اسلو اعلام کردند.

این گروه ها همچنین خواهان لغو به رسمیت شناختن سراییل و توقف هماهنگی امنیتی با آن و تحریم اقتصادی این رژیم و لغو پروتکل اقتصادی پاریس شدند.

آنها پایبندی خود را به ادامه گفتوگوی ملی به منظور دستیابی به توافق بر اساس استراتژی ملی جهت رویارویی فراگیر با اشغالگر و از بین بردن شهرک های یهودی نشین اعلام کردند تا در این راستا رهبری ملی یکپارچه برای مقاومت مردمی شکل بگیرد و مقاومت مردمی با تمامی مظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست گروه های فلسطینی برای احیای مذاکرات ملی و توقف همکاری با رژیم صهیونیستی

درخواست گروه های فلسطینی برای احیای مذاکرات ملی و توقف همکاری با رژیم صهیونیستی