مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:102020-12-13ورزشي

مراسم آشتی کنان دو استقلالی در ورزشگاه امام رضا(ع)


حسین حسینی پیش از دیدار مقابل شهرخودرو به استقبال همبازی سابقش می رود؛ همبازی ای که یک سوءتفاهم بزرگ بین آنها دشمنی ایجاد کرد.

- جی پلاس ، بازی هفته ششم لیگ برتر بین تیم های استقلال تهران و شهرخودرو مشهد فرصت اولین رویارویی سنگربان و کاپیتان سابق آبی پوشان یعنی سیدمهدی رحمتی در قامت سرمربی برابر این تیم است.

ایلنا نوشت؛ استقلال در پنج بازی گذشته از لیگ با استفاده از دو دروازه بان هست امتیاز اندوخته داشته و در در صورت پیروزی در این بازی می تواند صدرنشین جدول رده بندی شود.

در دو بازی نخست مقابل مس رفسنجان و فولاد خوزستان سیدحسین حسینی درون دروازه این تیم حضور داشت و در بازی های ماشین سازی، پیکان تهران و همینطور صنعت نفت این وظیفه برعهده محمدرشید مظاهری بود.

مظاهری که عملکرد مناسبی داشته با رخصت گرفتن از خانواده مرحوم ناصر حجازی برای پوشیدن پیراهن خاطره انگیز این سنگربان به یاد ماندنی مشخص کرد که در بازی مقابل شهرخودرو فیکس است و حسینی بدین ترتیب باید برای چهارمین بازی متوالی روی نیمکت بنشیند و نظاره گر عملکرد همبازیانش باشد.

سنگربانی که فصل پر پیچ و خمی را سپری کرد و حتی در مرز جدایی از این تیم هم قرارگرفته بود اخیرا هم بحثی با مظاهری داشت تا حواشی او بیشتر از عملکردی که برای این تیم در قبل داشته مورد توجه قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم آشتی کنان دو استقلالی در ورزشگاه امام رضا(ع)

مراسم آشتی کنان دو استقلالی در ورزشگاه امام رضا(ع)