مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-13دانش

احیای ظرفیت های درونی می تواند مسائل کشور را حل کند


قائم مقام سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه احیای ظرفیت های درونی می تواند مسائل کشور را حل کند، گفت: بخش قابل توجهی از ظرفیت درونی در اختیار اساتید مسلمان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ نشست دوره تربیت مدرس بیانیه گام دوم، به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سالن شهید شهریاری سازمان بسیج اساتید کشور برگزار شد.

ابن الدین حمیدی قائم مقام سازمان بسیج اساتید هم در این نشست ضمن تسلیت درگذشت استاد بسیجی علی اصغر زارعی از اقدام دانشگاه آزاد در برگزاری این دوره تقدیر کرد و به تبیین نقش و جایگاه بسیج اساتید بر اساس وظایف محوله از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر آینده انقلاب اسلامی پرداخت و از همه اساتید و کسانی که مرجعیت اجتماعی بالا دارند خواست در تبیین این بیانیه تلاش کنند.

وی با اشاره بر این موضوع که احیای ظرفیت های درونی می تواند مسائل کشور را حل کند، عنوان کرد: بخش قابل توجهی از ظرفیت درونی در اختیار اساتید مسلمان دانشگاه ها قرار دارد و در این راستا برگزاری دوره های آموزش توانمندسازی، اساتید بدون توجه به گرایش سیاسی آن ها در دستور کار سازمان بسیج  اساتید قرار گرفته است.

  وی گفت: در این دوره در گام اول مباحث عمومی مطرح خواهد شد و در گام دوم مباحث تخصصی، همچون مباحث اقتصادی، اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای ظرفیت های درونی می تواند مسائل کشور را حل کند

احیای ظرفیت های درونی می تواند مسائل کشور را حل کند