مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:202020-12-13سياسي

اردبیل وارد شرایط نارنجی شد


به رغم بالا بودن آمار فوتی ها و بستری ها در شهرهای مختلف استان اردبیل، این استان وارد وضعیت نارنجی شد تا بیش از گذشته نگرانی ها از شیوع و گسترش بیماری زیادتر شود.

- معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل شب گذشته در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی کرونا استان اردبیل نیز به جمع استان های با حالت نارنجی افزوده شد و سه شهر اردبیل، بیله سوار و پارس آباد که بستری و فوتی های بالایی داشتند از این به بعد در ردیف شهرهای نارنجی قرار دارند.

بهروز ندایی تصریح کرد: با اعلام وضعیت نارنجی در استان اردبیل از امروز شاهد فعالیت صنوف و کسبه در شهرهای مختلف خواهیم بود اما همچنان انتظار می رود مراقبت های لازم در دستور کار قرار گیرد تا به وضعیت قرمز برنگردیم.

وی گفت: شرایط شکننده ای را در استان تجربه خواهیم کرد و اگر همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی انجام نشود و آمار بالای بستری ها و فوتی ها همچنان سیر صعودی به خود بگیرد، امکان بازگشت به وضعیت قرمز وجود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به نزدیکی شب یلدا و همنشینی های مردم در این ایام اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا از این آیین ها و مراسم خانوادگی و دورهمی های مقطعی پرهیز کنیم تا شرایط قرمزی را در استان دوباره تجربه نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل وارد شرایط نارنجی شد

اردبیل وارد شرایط نارنجی شد