مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:252020-12-13سياسي

توزیع داروی حاد تنفسی کرونا تا 2 ماه آینده


این دانشگاه در بحران کرونا روی سه واکسن مختلف فعالیت هایی داشته که یکی از آنها داروی درمان بیمارانی است که در مراحل ابتدایی مشکلات تنفسی حاد کرونایی هستند.

- محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش، اظهار کرد: در بحران کرونا دانشجویان بسیار فعال بودند و با رعایت پروتکل های بهداشتی مراحل پایانی پایان نامه و رساله خود که به صورت آزمایشگاهی و میدانی بود را انجام دادند؛ به هر حال سعی کردیم چراغ پژوهش در این بحبوحه به هیچ وجه کمرنگ نشود.

   وی افزود: دانشگاه در زمینه پژوهش با توجه به توان بین رشته ای و داشتن دانشکده پزشکی و علوم زیستی کارهای زیادی را انجام داده است؛ همچنین در حوزه مقابله با کرونا، پشتیبانی هایی در حوزه علم و فناوری داشتیم که در سه روش مختلف روی 3 واکسن انجام دادیم.

  رییس دانشگاه تربیت مدرس عنوان کرد: یک روش NRA هست که ظرف مدت یکی، دو هفته آینده توسط دکتر سلیمانی به مرحله انسانی می رسد و انتظار داریم با پشتیبانی بخش خصوصی توانمند، به مرحله تولید برسد.

  احمدی افزود: یکی، دو روش دیگر هم برای واکسن هایی است که از نوع پروتیین هستند و در مرحله تست حیوانی قرار دارند؛ همچنین یک داروی درمانی برای بیمارانی که در مراحل ابتدایی مشکلات تنف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع داروی حاد تنفسی کرونا تا 2 ماه آینده

توزیع داروی حاد تنفسی کرونا تا 2 ماه آینده