مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:302020-12-13اجتماعي

مصطفی ملکیان: آموزش و پرورش کشور ما برده پرور است


شفیعی کدکنی استاد دانشگاه و شاعر معاصر در پیامی تصویری کتاب«طفلی به نام شادی» خود را به موسسه خیریه دارالاکرام اهدا  کرد.

- شفیعی کدکنی استاد دانشگاه و شاعر معاصر در پیامی تصویری کتاب طفلی به نام شادی خود را به موسسه خیریه دارالاکرام اهدا  کرد.

در مراسم نوزدهمین سالگرد موسسه خیریه دارالاکرام مصطفی ملکیان در باب ضرورت عقلانی و اخلاقی آموزش عمومی سخن گفت و شفیعی کدکنی استاد دانشگاه و شاعر معاصر در پیامی تصویری کتاب طفلی به نام شادی خود را به این موسسه اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه دارالاکرام نوزدهمین سالگرد تاسیس موسسه دارالاکرام روز پنجشنبه 20 آذر ماه در ستاد مرکزی این موسسه و همزمان به صورت آنلاین از طریق حساب اینستاگرام و آپارات موسسه به صورت پخش زنده برگزار شد.

مصطفی ملکیان سخنران اصلی این مراسم در باب ضرورت عقلانی و اخلاقی آموزش عمومی سخن گفت.

وی گفت: منظور از آموزش عمومی، آموزشی فراتر از تحصیل در مدارس است که معطوف به تعلیم و تربیت افراد برای یادگیری مهارت یا دانش مورد نیاز مشاغل و حرفه های جامعه است.

آموزش دیدن برای تصدی یک شغل و حرفه در جامعه فی نفسه چیز بدی نیست و بلکه لازم و ضروری است اما آیا این تنها نیاز آموزشی انسان است؟ وی در ادامه افزود: ما می دانیم که انسان نیاز به استقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی ملکیان: آموزش و پرورش کشور ما برده پرور است

مصطفی ملکیان: آموزش و پرورش کشور ما برده پرور است