ابزار مدیریت ارتباط با مشتریاننرم افزار CRM پلتفرمی است که با اتصال بخش های مختلف تجارت شما از جمله بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و . اطلاعات را در یک سیستم منجسم سازماندهی و دسترسی به آن را آسان می کند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، برای تعریفCRM ابتدا باید تاریخچه آن را درک کنید؛ CRM مخفف عبارت (Customer Relationship Management) به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است که به ابزار، استراتژی یا روندی گفته می شود که به سازمان ها برای سازماندهی هرچه بیشتر اطلاعات مشتریان و در نتیجه دسترسی آسان تر به اطلاعات آن ها کمک می کند. برای رقابت در هر صنعتی، شما به یک سیستم ایمنو یکپارچه نیاز دارید. نرم افزار CRM پلتفرمی است که با اتصال بخش های مختلف تجارت شما از جمله بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و … اطلاعات را در یک سیستم منجسم سازماندهی کرده تا هر کاربر به آسانی به داده های مشتریان در هر زمان دسترسی داشته باشد که این امر هماهنگی بین تیم ها و سهولت و تسریع امور را به دنبال دارد. مزایای استفاده از نرم افزار CRM: * صرفه جویی در زمان * صرفه جویی در هزینه * بازاریابی و تبلیغات موثر * افزایش راندمان بهبود عملکرد * افزایش فروش و مدیریت کامل سازمان چه علائمی نشان می دهد که شرکت شما به CRM نیاز دارد؟ * کاهش بهره وری با رشد کسب وکارها و حجم بالای داده ها، دستیابی به اطلاعات مشت برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |