مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-13سياسي

توجه به پژوهش سبب توسعه می شود


ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران گفت: توجه به پژوهش سبب توسعه می شود.

حسن اسحاقی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: تمام کشورهای توسعه یافته زمانی به توسعه رسیده اند که به اصل پژوهش توجه ویژه ای داشتند.

وی با بیان اینکه در تمام دنیا در مباحث علمی و دانشگاهی و بر اساس مقالات علمی ارائه شده، دانشجویانی که مدرک پژوهش محوری دارند از دانشجویانی که درس محور هستند، قوی تر و با استعدادتر هستند، گفت: اگر پژوهشی در هر استانی وجود داشته باشد و نتایج پژوهش های واقعی انجام شده عملی شود، به طور قطع موفقیت به دست خواهد آمد و توسعه در مسیر اصلی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل شیلات مازندران یادآورشد: هرساله در تصمیماتی که در عملیات های اجرایی گرفته می شود، معایب و کمبودهایی دیده می شود که اگر بتوان این کاستی ها در قالب پژوهش بیاید و با استناد به آن، بتوانیم آن را اجرایی کنیم، تاثیر بسزایی داشته و در دستگاه های اجرایی عملکرد مثبتی خواهد داشت.

اسحاقی تصریح کرد: یک ردیف پژوهشی و اعتبارات پژوهشی در هر سازمانی وجود دارد و در پس هر تصمیمی یک تحلیل اما اگر بتوان مسائل پژوهشی را اولیوت دهیم و اعتبارات بیشتری برای آن در نظربگیریم ضرر نخواهیم کرد و این امر در تمامی کشورهای توسعه یافته و حتی در حال توسعه یافته ثابت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به پژوهش سبب توسعه می شود

توجه به پژوهش سبب توسعه می شود