مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:452020-12-13سياسي

هشدار درباره تبدیل کوه های مجاور تهران به ملک خصوصی رانت خواران


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید کوه های مجاور تهران به ملک خصوصی رانت خواران بدل شود، گفت: شهرداری باید اقدام اساسی جهت طراحی یک ساختار هماهنگ کننده در مجموعه کوهستانی تهران انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، آرش حسینی میلانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در نطق پیش از دستور خود با اشاره به روایتی از مسافرت تفریحی فتحعلی شاه به توچال در 203 سال پیش گفت : 21 آذر روز جهانی کوهستان است و این مناسبت فرصت خوبی است تا به موضوع مهم حفاظت کوهستان های تهران توجه کنیم.

وی با بیان اینکه به مدد فناوری مدرن در کمتر از یک ساعت می توان به قله 3967 متری توچال دست یابیم گفت: سالانه بیش از 5 میلیون نفر از شهروندان تهران در روزهای پایانی هفته به ارتفاعات توچال می روند.

این عضو شورای شهر تهران یکی از زمینه های آسیب پذیری کوهستان ها را نبود آمار واقعی و کافی از میزان استفاده گردشگران برشمرد و گفت: فقدان برنامه مشترک مدیریت توچال هم اکنون به شدت محدود است و سندها و برنامه های مختلف فعلی با دیدگاه های بخشی نگری خود راهگشای مواجه با مسائل و تهدیدات پیش رو نیست.

میلانی تأکید کرد: شهرداری تهران باید اقدام اساسی جهت طراحی و استقرار یک ساختار هماهنگ کننده و اقدام مشترک در مجموعه کوهستانی تهران کند وبهره گیری همه ذی مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره تبدیل کوه های مجاور تهران به ملک خصوصی رانت خواران

هشدار درباره تبدیل کوه های مجاور تهران به ملک خصوصی رانت خواران