مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 07:502020-12-13سياسي

اجرایی شدن طرح 50 کیلومتری فیبرنوری در شیراز


رییس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز اعلام کرد: مراحل عمرانی اجرای 50 کیلومتر فیبر نوری در شهر شیراز به سرانجام رسیده است و هم اکنون نیز این طرح در مسیری 25 کیلومتری ادامه دارد.

- لیلا دودمان یکشنبه 23 آذر در پنجاهمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شیراز خواستار ارائه گزارش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات مبنی بر پیشرفت پروژه فیبر نوری شد.

او گفت: در این زمینه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز اعلام کرده که مسیر 25 کیلومتری این پروژه آغاز شده و 50 کیلومتر از مراحل عمرانی پروژه فیبر نوری نیز به پایان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای این کمیسیون در قالب یک دستورکار، گزارش پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراکز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی را بررسی کردند.

در این حوزه نیز سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی اعلام کرد که نصب هفت عدد دوربین به صورت کامل صورت پذیرفته و نصب سایر دوربین ها و تکمیل نرم افزارها تا آخر این هفته به پایان خواهد رسید.

در همین رابطه کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر مقرر کرد که بخش نرخ نامه روزانه در تابلو نرخ نامه ها اضافه شود و پس از آن، در هفته آینده اعضای کمیسیون از میدان تره بار به منظور بازدید از روند کار دیدن کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن طرح 50 کیلومتری فیبرنوری در شیراز

اجرایی شدن طرح 50 کیلومتری فیبرنوری در شیراز