مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-13اقتصادي

17 هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی هشت ماه منتهی به ابتدای آذر امسال، بالغ بر 17 هزار پرونده توسط شعب تعزیرات در فارس رسیدگی و حکم های مربوط به آنها صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا سالاری، گفت: پرونده های تشکیل شده در این مدت مربوط به حوزه های صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و … بوده است.

سالاری با بیان اینکه، متخلفان مرتبط با این پرونده ها بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال جریمه شده اند، گفت: طی این مدت بالغ بر 10 هزار مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی، تولیدی، توزیعی و دیگر صنوف انجام و طی این بازرسی ها به 5 هزار صاحب صنف برای رفع تخلف تذکر داده شده است.

او با تاکید براینکه در خصوص کنترل قیمت ها، تدابیری اتخاذ شد تا با همراهی و همکاری دستگاه های نظارتی و امنیتی، اقدامات ضربتی در راستای مقابله با گرانفروشی و احتکار انجام شود، تاکید کرد که پرونده های گرانفروشی و احتکار بدون هیچ اغماضی رسیدگی شده است.

سالاری با اشاره به ایجاد قرارگاه ربیع الاول ، با مشارکت دستگاه های نظارتی مختلف، اضافه کرد که از تمام توان موجود برای کنترل قیمت ها استفاده شده و در همین راستا اقدامات تاثیرگذاری نیز اجرایی شده است.

مدیر کل تعزیرات فارس نقش نظارتی شهروندان را مهمترین مولفه نظارتی دانست و با بیان ا ینکه عمده کالاهای احتکاری بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد

17 هزار پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد