مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-13اقتصادي

افزایش 14 درصدی مصرف گازطبیعی در خراسان رضوی طی هفته گذشته


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مصرف گاز طبیعی این استان در هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 14.

73 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در بازه زمانی 15 تا 21 آذرماه امسال 366 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد که این رقم در مدت مشابه سال قبل که 319 میلیون بود حدود 14.

73 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: مجموع گاز طبیعی مصرفی آذرماه امسال استان تا روز بیست و یکم هم یک میلیارد و 50 میلیون مترمکعب رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل، 89 میلیون مترمکعب بیشتر است.

افتخاری با بیان این مطلب که به طور معمول بیش از 70 درصد گاز طبیعی استان در نیمه دوم سال در بخش خانگی مصرف می شود گفت: تامین پایدار و مطمئن گاز طبیعی تابعی از همراهی همه بخش های مختلف مصرفی به ویژه بخش خانگی در روزهای سرد سال است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: راهکارهای بسیار ساده ای برای مدیریت و کاهش مصرف گاز در بخش خانگی وجود دارد که از آن جمله می توان به استفاده از پوشش گرم زمستانی در منزل، نصب پرده بر روی پنچره ها و درب ورودی، خاموش کردن وسائل گرمایشی اتاق های بدون استفاده، نصب درزگیر در پنجره ها و درب ها، عایق بندی لوله های آب گرم رادیاتور مرکزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 14 درصدی مصرف گازطبیعی در خراسان رضوی طی هفته گذشته

افزایش 14 درصدی مصرف گازطبیعی در خراسان رضوی طی هفته گذشته