مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:402020-12-13اجتماعي

مسیر 10 کیلومتری «همافر» تا مسجد جامع یزد مناسب سازی می شود


مدیرکل بهزیستی یزد از اجرای طرح هفت خوان مناسب سازی معلولان در این استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح از میدان همافر و مقابل مرکز آموزشی و توانبخشی دانش آموزان معلول تا مسجد جامع یزد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر محمدعلی عطابخش پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار کرد: زمانی که یک معلول از محیط خانواده خارج می شود، با طی مساحت بسیار کوتاهی به مانع برخورد می کند که البته این موضوع فقط برای معلولان نیست و بسیاری دیگر از گروه های جامعه از جمله سالمندان، زنان باردار و حتی خانواده هایی که کالسکه بچه دارند، نیز با این مشکل مواجه هستند.

وی افزود: این محدودیت ها در رفت و آمد، باعث شده اغلب معلولان خانه نشین شوند اما شورای شهر و شهرداری با تشکیل ستاد مناسب سازی و تلاش برای مناسب سازی مناطق پر رفت و آمد شهر، در صدد رفع این مشکل برآمده است.

مدیرکل بهزیستی یزد با اشاره به اجرای طرح هفت خوان توسط ستاد مناسب سازی بیان کرد: با انتخاب شهر یزد به عنوان پایلوت شهر دسترس پذیر، برای تحقق این امر، برنامه هایی به اجرا درآمده که از آن جمله می توان به اجرای طرح هفت خوان اشاره کرد.

عطابخش گفت: در قالب این طرح از میدان همافر و مقابل مرکز آموزشی و توانبخشی دانش آموزان معلول تا مسجد جامع یزد، هفت میدان و تقاطع و خیابان های آن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر 10 کیلومتری «همافر» تا مسجد جامع یزد مناسب سازی می شود

مسیر 10 کیلومتری «همافر» تا مسجد جامع یزد مناسب سازی می شود