مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-13سياسي

درخواست نادری از هیات نظارت در مورد عضویت احمدی بیغش در کمیسیون امنیت


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار تجدیدنظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد عضویت محمود احمدی بیغش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شد.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خواستار تجدیدنظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مورد عضویت محمود احمدی بیغش در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نطق میان دستور محمود احمدی بیغش نماینده شازند در جلسه امروز مجلس صحبت های با تذکر اصل 75 موضع گیری وی را احساسی و نشانی از بی اطلاعی از موضوعات توصیف کرد.

وی درباره اظهارات پیشین خود در موضوع طالبان اظهار کرد: این یک بحث اجتماعی از منظر یک استاد علوم اجتماعی در مورد جنبش های اجتماعی بود.

من به موضع گیری هایی که در بیرون شد کاری ندارم البته طالبان در دهه 70 و 80 جنایاتی در حق مردم افغانستان داشته که کسی آن را انکار نمی کند و همه باید آن را محکوم کنیم ولی بحث من هم از منظر امنیت ملی و هم از منظر یک مدرس علوم اجتماعی بود.

نادری با بیان این که در مخالفت با اظهارات رییس جمهور ترکیه مصاحبه ای با یکی از رسانه ها داشته، خطاب به احمدی بیغش ابراز عقیده کرد: بحث هایی که این چند وقت در صحن و بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نادری از هیات نظارت در مورد عضویت احمدی بیغش در کمیسیون امنیت

درخواست نادری از هیات نظارت در مورد عضویت احمدی بیغش در کمیسیون امنیت